Sklep internetowy Amaranthus Renata Balicka
Menu
Strona głównaOdstąpienia od umowy – zwroty

Odstąpienia od umowy – zwroty

Odstąpienia od umowy – zwroty - reklamacje



Informacje przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny.

ZGODNIE Z USTAWĄ KOSZT ODESŁANIA ZWROTU PONOSI KUPUJĄCY!


Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy zawartej na odległość?

Możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie formę
  1. Zgłoś odstąpienie w sklepie internetowym, korzystając z poniższego formularza zwrotu i postępuj zgodnie z wytycznymi, jakie otrzymasz na swój e-maila albo skontaktuj się z nami telefonicznie.
  2. Wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego - i wyślij go do nas wraz z towarem lub w formie elektronicznej.

Gdzie zwrócić towar w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę
  1. Zapakuj towar, zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniami w transporcie i odeślij go do nas na swój koszt , wraz z formularzem zwrotu.


W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:
  1. Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  2. Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.).
  3. Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.).
  4. Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom nie będącym Konsumentami (np. jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki, instytucje, itd.).

 Procedura rozpatrywania reklamacji:

Zgłoszenie reklamacji można dokonać w formie pisemnej na adres: 54-317Wrocław  Morska25  lub na a mailowe na adres renatabalicka@o2.pl

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

imię i nazwisko

adres

numer telefonu

adres e-mail

opis wady produktu

informację kiedy wada została zauważona

reklamowany produkt - w przypadku wad widocznych przed zamontowaniem

Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od jej złożenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep.amaranthus.pl dostarczy Klientowi produkt wolny od wad (w terminie odpowiadającym terminowi realizacji reklamowanego produktu, jeżeli jest dostępny w magazynie).

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sklep amaranthus.pl poinformuje Klienta o tej decyzji w formie pisemnej, zawierającej uzasadnienie.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sklep amaranthus.pl na życzenie oraz na koszt Klienta odeśle reklamowany produkt na adres podany w zgłoszeniu reklamacyj

 Odstąpienie

 Sklep amaranthus.pl ma prawo odstąpić od umowy bez odszkodowania w ciągu 7 dni od jej zawarcia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od sklep amaranthus .pl, których nie dało się przewidzieć, w tym ingerencji osób trzecich w strukturę strony powodującą zmianę jej funkcjonalności, parametrów i mechanizmów do składania zamówienia, a także zmian ceny.

 W przypadku częściowego odstąpienia od umowy, zrealizowane dotychczas usługi muszą zostać rozliczone i zapłacone zgodnie ze stanem faktycznym na dzień odstąpienia od umowy.







Formularz odstąpienia od umowy





.....................................................

.....................................................

.....................................................

Dane Klienta:

Dane Przedsiębiorcy:
(proszę uzupełnić)






Ja/My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy sprzedaży następujących towarów/ świadczenia następującej usługi (*):

Data zamówienia:

Data odbioru towaru:

Imię i nazwisko / Nazwa / konsumenta (-ów) (*):

Adres konsumenta (-ów):

Proszę o zwrot zapłaconej ceny towaru 

/ w następujący sposób (*):

Podpis konsumenta (-ów) (podpis jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej, w wersji elektronicznej nie jest potrzebny):

Miejscowość, data:



*niepotrzebne proszę skreślić




...jest pusty